Retour sturen

Retourneren

1. Het is van belang dat de Wonderjeans bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking zit dan wel een stevige verpakking die voorkomt dat het product beschadigt. Producten die beschadigd zijn, komen niet voor ruiling of volledige restitutie in aanmerking.

2. Op de bijgevoegde pakbon graag rede van retour vermelden. 

3. Per mail naar info@wonderjeans.nl een retourlabel aanvragen.

3. Stuur het pakket via een PostNL-punt aan ons retour.

4. Je hoeft hiervoor niet extra bij te betalen.

5. De bijdrage voor de retourkosten zijn € 3,95 voor Nederland en € 7,95 voor België, deze worden verrekend bij de terugbetaling.

6. Na ontvangst van uw retour zullen wij het aankoopbedrag, minus de bijdrage in de retourkosten, binnen 7 dagen overmaken naar uw rekening waarmee de wonderjeans is betaald.

Omruilen kan niet, het gewenste artikel opnieuw bestellen wel.

Retouradres: Wonderjeans  - Postbus 69121 - 1060 CD Amsterdam

Klachten

Heeft u een klacht? Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice, via info@wonderjeans.nl of via ons telefoonnummer 020-6178450. In overleg wordt dan bepaald wat de beste oplossing is. Bij een defect van het product kunt u zich beroepen op de garantie.

Heeft u daarna nog een formele klacht dan kunt u die, binnen een redelijke tijd nadat de klacht is ontstaan, schriftelijk indienen door een brief te zenden naar:

Wonderjeans 
Postbus 69121
1060 CD Amsterdam
Nederland

Vermeld in uw klacht:

  • waarover en waarom u ontevreden bent;
  • uw naam en adresgegevens;
  • zo veel mogelijk gegevens over het gekochte artikel (besteldatum, ordernummer en de artikelomschrijving);
  • wat uw wensen zijn ten aanzien van het oplossen van de klacht.

U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie. Dit kan een formeel antwoord zijn of een mededeling wanneer u een uitgebreid antwoord kunt verwachten. Bent u niet tevreden met de reactie, dan kunt u dat weer op dezelfde wijze kenbaar maken. Daar zal dan weer binnen 10 werkdagen op worden gereageerd.