Verzend- en betalingsvoorwaarden

Klantenservice

Op deze pagina vindt u de volgende onderwerpen:

Betaalmogelijkheden

U kunt uw bestelling op de volgende manier bij Wonderjeans betalen:

  • Via iDEAL
    Als u al vertrouwd bent met internetbankieren bij de meeste grote Nederlandse banken, dan kunt u zonder speciale software gebruik maken van iDEAL: de makkelijke manier van betalen via het internet.
  • Creditcard
    Betalingen via VISA of Mastercard worden geaccepteerd.
  • Via PayPal
  • Via Klarna
  • Klarna voert voor Wonderjeans het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Klarna website.

Kortingscode


Heeft u een kortingscode ontvangen in de vorm van een couponcode, dan kunt u deze code invullen in de winkelwagen. De korting wordt dan automatisch afgetrokken van het aankoopbedrag.

Verzenden

  • Verzendkosten Nederland en België
  • Geen verzendkosten voor Nederland en België
  • Levertijd
    Na ontvangst van uw bestelling en betaling zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk verzenden. Afhankelijk van onze voorraad of de beschikbaarheid van het product bij onze toeleveranciers, zal dit tussen de 1 en 3 werkdagen zijn. Mocht het door u bestelde product niet binnen 3 werkdagen leverbaar zijn, dan zullen wij u hierover per email of telefonisch informeren. U heeft altijd het recht om uw bestelling kostenloos te annuleren zolang uw order nog niet verzonden is. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via info@wonderjeans.nl of via telefoon nummer 020-6178450
  • Bezorging
    Wij verzenden met My Parcel met track en trace van de PostNL.

Bedenktermijn en retouren

Tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u de aangeschafte producten zonder opgave van reden retourneren. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Het is wel van belang dat de Wonderjeans in de oorspronkelijke verpakking zit ( indien redelijkerwijs mogelijk ), dan wel een stevige verpakking die voorkomt dat het product beschadigt. Producten die beschadigd zijn, komen niet voor ruiling of volledige restitutie in aanmerking.

Na ontvangst van uw retour zullen wij het aankoopbedrag, binnen 7 dagen overmaken naar uw rekening.

RETOUR ADRESWonderjeans  - Postbus 69121 - 1060 CD Amsterdam

Klachten

Heeft u een klacht ? Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice, via info@wonderjeans.nl of ons telefoonnummer 020-6178450. In overleg wordt dan bepaald wat de beste oplossing is. Bij een defect van het product kunt u zich beroepen op de garantie.

Heeft u daarna nog een formele klacht dan kunt u die, binnen een redelijke tijd nadat de klacht is ontstaan, schriftelijk indienen door een brief te zenden naar:

Wonderjeans 
Postbus 69121
1060 CD Amsterdam
Nederland

Vermeld in uw klacht:

  • waarover en waarom u ontevreden bent;
  • uw naam en adresgegevens;
  • zo veel mogelijk gegevens over het gekochte artikel (besteldatum, ordernummer en de artikelomschrijving);
  • wat uw wensen zijn ten aanzien van het oplossen van de klacht.

U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie. Dit kan een formeel antwoord zijn of een mededeling wanneer u een uitgebreid antwoord kunt verwachten. Bent u niet tevreden met de reactie, dan kunt u dat weer op dezelfde wijze kenbaar maken. Daar zal dan weer binnen 10 werkdagen op worden gereageerd.

Wettelijke garantie

Wanneer u een product bij ons koopt heeft u te allen tijde, mits u het product normaal gebuikt, recht op een goed product. Mocht dit product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen. U dient daarvoor in ieder geval binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Na uw mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen (bv. een rits) kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. U krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug.