Klachten?
Klachten
Heeft u een klacht? Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice, via info@wonderjeans.nl of via ons telefoonnummer 020-6178450. In overleg wordt dan bepaald wat de beste oplossing is. Bij een defect van het product kunt u zich beroepen op de garantie.
Heeft u daarna nog een formele klacht dan kunt u die, binnen een redelijke tijd nadat de klacht is ontstaan, schriftelijk indienen door een brief te zenden naar:
Wonderjeans
Postbus 69121
1060 CD Amsterdam
Nederland
Vermeld in uw klacht:
- waarover en waarom u ontevreden bent;
- uw naam en adresgegevens;
- zo veel mogelijk gegevens over het gekochte artikel (besteldatum, ordernummer en de artikelomschrijving);
- wat uw wensen zijn ten aanzien van het oplossen van de klacht.
U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie. Dit kan een formeel antwoord zijn of een mededeling wanneer u een uitgebreid antwoord kunt verwachten. Bent u niet tevreden met de reactie, dan kunt u dat weer op dezelfde wijze kenbaar maken. Daar zal dan weer binnen 10 werkdagen op worden gereageerd.